Knutselforum.com | Forum voor liefhebbers van knutselen en creativiteit. Plaats hier je vragen, tips en berichten over knutselcreaties.

GraffitiTekenaar
Onderwerp Auteur

Verjaardag moeder... Wat knutselen?

Di 18 Mar 2014, 19:18

Hoi, ik ben nieuw en speciaal voor deze vraag aangemeld maar misschien kunnen jullie leuke beginner-knutsel ideeën voor me bedenken\uitleggen!(wat niet perse met verjaardag te maken heb )

Mijn vraag is, binnenkort is mijn moeder jarig. Ik wil iets speciaals maken. Ik heb om precies te zijn nog 1 maand de tijd. Ze verdiend echt iets speciaals. Ze doet erg veel voor iedereen. Daarnaast heeft ze nog een paar dingen (dat ik liever niet deel met openbaar) waarom ze het echt verdiend. Ik zou zeggen barst los en help me alsjeblieft met een origineel maar ook mooi idee bedenken! Alvast bedankt, de GraffitiTekenaar! :thumbup:

(Psst.... Als je het zelf heb gemaakt en een foto heb misschien kan je die er bij zetten voor het idee!! Thanks)

Miranda

Re: Verjaardag moeder... Wat knutselen?

Do 20 Mar 2014, 08:56

Hoi GraffitiTekenaar, Waar houdt uw moeder allemaal van? Of maakt het niet uit wat voor materiaal of iets?
Misschien leuk om iets van steigerhout te maken? Mooi wandplank voor aan de muur? Met leuke fotolijstjes met foto's van haar familie/vrienden?
Zelf geef ik ook weleens foto-/memoborden cadeau, vallen ook erg in de smaak.
Of misschien een mooi bloemstuk? Lavanda heeft er een mooi taart/bloemstuk op staan.
En natuurlijk een mooie zelfgemaakte taart? Met persoonlijke tekst erop?

Anja

Wo 26 Mar 2014, 10:29

Misschien ook leuk om iets met foto's te doen?? Zijn moeders ook altijd gek op :P
Life does not have to be perfect to be wonderful

Ineke

Za 29 Mar 2014, 08:31

hallo

wat ook erg leuk is om een steigerhouten wandplank te maken met houten wasknijpertjes opgeplakt
daar kun je leuke foto`s of kaarten in klemmen