Knutselforum.com | Forum voor liefhebbers van knutselen en creativiteit. Plaats hier je vragen, tips en berichten over knutselcreaties.

ilona23

Re: Welkom!

Di 19 Jul 2016, 22:11

Hallo Merel!

Het is een beetje afhankelijk van de toe te passen materialen en de dikte van de laag. Meestal is een minuutje of 10 föhnen wel voldoende. Je kunt het werkstuk natuurlijk ook gewoon laten drogen. Dan heb je helemaal geen föhn nodig! Kost wel wat meer tijd.

Jokemini

Vr 03 Mar 2017, 20:51

Ik ben Joke en al mijn hele leven bezig met allerhande knutseltechnieken. ik ben getrouwd,heb 3kinderen, 3schoonkinderen en4 kleinkinderen. verder een huis vol huisdieren Mijn allergrootste hobby is het poppenhuisgebeuren. ik brei, haak, en borduur veel in mini. het lijkt me leuk om elkaars ideeen te delen. Groetjes Joke

Miranda
Onderwerp Auteur

Di 07 Mar 2017, 20:33

Welkom op het forum Jokemini! Leuk dat u zo creatief bent! Heeft u ook foto's van uw creaties? Maakt u dan poppetjes van wol of van ander materiaal?
Heb een dochtertje dus waarschijnlijk komt hier ook een keer een poppenhuis ;-) dus ben erg benieuwd hoe u dat allemaal maakt.
Groetjes, Miranda

trudy64

Di 10 Apr 2018, 14:10

hallo allemaal

Ik ben Trudy en een echte beginneling. Koop heel enthousiast van alles, maar moet nu pas ontdekken wat ik met alle spullen kan. 
Liefst maak ik kaarten, waarvan ik er al veel heb liggen (en de voorraad wordt groter en groter........tja, wat doe je ermee he?).
Dit forum heb ik gezocht omdat ik nog wel wat vragen heb, en ik niet altijd op internet de antwoorden kan vinden die ik zoek. En op dit forum zal het barsten van de CreaBea's en daarom maar hier aangemeld.

dromenvangertje41

Di 28 Aug 2018, 15:53

Hallo,
Fijn om in deze forum te mogen, dank je wel! Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Linda en ben getrouwd en heb 4 kinderen van 18, 17, 15 en 12, de jongste is nu ook van de lagere school af en nu ga ik me steeds meer bezig houden met wat ik leuk vind, ik ben huisvrouw en nu is het tijd om mezelf te ontplooien dit doe ik met het ontdekken wat ik nu eigenlijk heel leuk vind, en dat is veel merk ik, haha, wel blijft mijn grootste interesse spiritualiteit, ik zit af en toe op een spirituele beurs en heel soms een consult dit zou ik meer willen gaan doen, zo kan ik iets voor de medemens betekenen, een beetje hulp bieden op het pad van de ander zodat hij/zij weer verder kan. Nee ik ben geen zwever ik sta met beide beentjes op de grond, ik hou niet van zweefgedoe.
Ik ben momenteel flink bezig om dromenvangers te maken van klein naar groot dit is leuk om te doen en ik wil ze tenslotte ook gaan verkopen. Ik hoop dat ik iets vanuit huis op kan bouwen want ik wil thuis zijn voor de kinderen, en dan is dit een fijne manier. Ik hoop op deze forum veel plezier te beleven en dat we van elkaar kunnen leren.
Groetjes,
Linda

Miranda
Onderwerp Auteur

Di 05 Feb 2019, 09:47

Hoi Linda,
Welkom op dit forum! 
Ben erg benieuwd hoe je de droomvangers maakt. Heb je er toevalilg foto's van?