Knutselforum.com | Forum voor liefhebbers van knutselen en creativiteit. Plaats hier je vragen, tips en berichten over knutselcreaties.

SabineK
Onderwerp Auteur

Voorstelberichtje

Do 26 Jul 2018, 16:24

Even een kort voorstelberichtje van mij. Ik ben Sabine en ik ben 36 jaar.
Als kind was ik bijna dagelijks aan het tekenen of knutselen, daarna ben ik deze hobby een beetje uit het oog verloren.
Sinds ongeveer 2 jaar heb ik de smaak echter weer helemaal te pakken, na het bezoeken van een paar workshops.
Nu probeer ik in ieder geval eens per week een paar uurtjes vrij te maken om creatief aan de slag te gaan, omdat het me echt tot rust brengt.
Wat ik qua knutselen vooral doe: tekenen, handlettering en mozaïek. Ook ben ik dol op fotografie en probeer ik soms foto's in mijn knutselwerkjes te verwerken.

Miranda

Re: Voorstelberichtje

Ma 30 Jul 2018, 18:24

Welkom op het forum!
Wat goed dat je daar tijd voor vrijmaakt, zou ik ook moeten doen maar met 2 kleine kinderen vrij lastig ;-)
Heb je toevallig ook foto's van je creaties?

SabineK
Onderwerp Auteur

Di 31 Jul 2018, 08:39

Dankjewel! Ja, snap ik goed, met twee kindjes! Zelf heb ik een dochtertje en de 'me-time' schiet er dan ook nogal gauw bij in. Maar een geluk voor mij is dat mijn meisje ook erg van knutselen houdt en het dus super leuk vindt om samen aan tafel creatief bezig te zijn!
Ik zal binnenkort eens mijn creaties doorspitten, op zoek naar wat leuke voorbeelden voor de foto's.

Miranda

Wo 08 Aug 2018, 19:15

Ja mijn dochter houdt ook erg van knutselen, dus hopelijk kom ik er van de winter vaker aan toe. En dan hopen dat de ander lekker speelt. Ben benieuwd naar je creaties!