Knutselforum.com | Forum voor liefhebbers van knutselen en creativiteit. Plaats hier je vragen, tips en berichten over knutselcreaties.

xandrap
Onderwerp Auteur

Christmas time!!!

Ma 11 Nov 2013, 19:31

Sinterklaas is nog niet in het land en de winkels staan al weer vol met kerstspullen. Heerlijk! Wat gaan jullie maken om de kerstsfeer weer in huis te krijgen??
Pluk de dag!

jeninew

Re: Christmas time!!!

Di 12 Nov 2013, 07:52

ja dat kun je wel zeggen, bij intratuin ook al volop spullen. ik ben er ook nog niet uit wat ik ga maken. ,misschien wel een leuk bloemstukje met ballen ofzo. dus ben ook benieuwd naar de reacties hierin

Jessica

Di 12 Nov 2013, 22:36

Ja de december drukte is nu al begonnen. Ik heb bij kruitvat witte belletjes (in verschillende formaten) gekocht met een rood/wit geruit lintje, bij Xenos vond ik een paar mooie engelen kerstballen en ik wil er zelf nog wat dingen bij maken. Ik ben borduursels aan het maken voor in de boom bv een hart met een patroontje en ik hoop nog van vilt wat dingetjes te kunnen maken zoals vogelhuisjes. alles in pastel tinten zodat ik de boom een beetje in de stijl van Tilda krijg. Maar ik heb nog zoveel "freubels" af te maken dat ik nog wel mag opschieten om de kersthangers af te krijgen.

Miranda

Wo 13 Nov 2013, 11:32

Misschien een idee dat als iemand iets heeft gemaakt voor kerst het op het forum zet? Dan kan de ander er misschien weer inspiratie uit halen?
Ik ben vorige week bij de intratuin geweest, daar hebben ze er ook echt weer een show van gemaakt!